Wednesday, January 26, 2011

Tolong Jangan Jadi Seorang Yang FUCK !!!


Tgk balik ayat ko ye! ''ko igt diri ko tue baek sgt???"... pirah pi mati lagi bagus.. idup menyusah kan org.... dah beri harapan kat org ko tgl jew mcm binatang....''

Nak tnya la sket kan,apa mtif ko nk tju2 shoutout camni? ko nak suruh sape baca? motif sgt org2 muda camni nakkan perhatian...MOTIFFFF??? seolah2 org akan amik tahu la psal apa ko tulis ni..silap la bro..aku mayb skrang brckap dgn org yg xde pendidikan camni la..sifat berdendam 2 ttap ada...Muka xde la hensem mana...dah la itam berlegam....

Its ok je..mmg aku tahu polis2 ni mulut2 jahat belaka...nk kata aku ni anak haram pon,cermin2 la dlu muka 2...mcm bgus sgt! mcm la baik sgt! dah ada tunang 2,sila jga la tunang ko 2 elok2..duk memuki blakang dia buat apa...ko pk tunang ko xkan tahu la mende ni...? nk bercinta tp xtau nk bercinta..kesian ko....ko bagi aku taik,aku bleh bagi ko nanah & kudis OK!!!

FUCK YOU...

No comments:

Post a Comment