Wednesday, June 10, 2009

Apabila Aku Bermimpi Lagi...


Mlm ni mlm ke brapa dah aku mimpi...mak aku ada skali dlm mimpi aku...(for real?)...cuma mlm ni baru la dia berkata2 dlm mimpi 2...slama ni aku slalu mimpi psal mak aku jgak tp dia diammmm je memanjang....lepas mimpi tu,apa kau tau?...aku bangun tdo...aku sebak giler babi sgt...aku sangka mcm btol je weh!!!...dia seolah2 nasihat2 then aku lawan cakap dia la balik sampai la hal 2 lega and settle...

Mimpi tu berbunyik gini....

Masa 2 kitorang 1 family tgh sahur dlm mimpi 2...(lokasi di Flat Gelong Bilal)..aku,mak aku,n ayah aku...ank sdara aku n 2 org kawan dia yg ntah dr mana dtgnya sahur skali...mak aku cam ckap2 sket dgn aku dlm mimpi 2 pastu aku melenting wehhh....last2 kitorang cam gaduh sket la...then lpas shur,kmas2 barang pastu aku trus sambung tdo...ala2 wat bodo je la kot...

The point is skarang mimpi 2 cam btol tau...seolah2 bila aku berada dlm mimpi 2,and aku hrap2 pagi esok bgun, aku dgn mak aku dh xgadoh dah...tau x lpas bgun tido apa jadi? bila aku bgun tdo,aku bru sedar sume 2 cuma mimpi yg cuma tinggal hnya la aku sorang.....and mak aku dh xde buat slama-lamanya...UWAAAAA...sebaknya hanya tuhan je yg tahu...aku mnangis menangis menangis sbb rindukan dia sgt2....

Tp knapa mlm ni baru dia bercakap dlm mimpi...knpa sblum ni xckap....tp aku hepy,mimpi aku mcm btol...seolah2 aku still ada msa utk bersama dia wlaup dalam mimpi...tp faham2 la bila aku bngun nanti sebak plak rasanya....dugaan sgt2......astargfirullah.......


No comments:

Post a Comment