Thursday, January 27, 2011

Selamat Tahun Baru Cina & Selamat Bercuti...

Hari ni adalah hari last day kat maktab dah...pasni nak cuti dah sminggu...Aku mb x balik kampung kot, 28hb mlm trus g shah alam...lepak2 kat sana...jmpa member2 gitu je la..tp kejap je sbb cuti dok la lama sgt...lama gok dok jupe si Kinah tu...guana la leni dia..koho gemuk ke guane dok tahu la...sedap giler bos ada cuti2 ni...tp ada gok bhagian dok sedap...esaimen la pulok doh...mnatang pe dok ahu la duk wat esaimen je tiap2 ari...choi!..koho lama aku baik bosan n nok mutoh je memanjang...tp ada gok esaimen hok sedap,yakni bhagian drama...aku jadi Fairy God Mother tuuuu....sedap gok la sposen...hahaha...Fairy yg bermisai ler jadinya nnt...

Papepun,hok yg smbut Tahun baru Cina tu, Gong Xi Fa Cai la ye...So Miss Lim, Selamat Tahun Baru Cina la ye...sila change ur hair style...koho mcm megi doh aku tgk...nasib baik cara mngajar cambest gak la...sbb pe yg best...? aku pn dok tahu...Pas cuti ni kalu xde ang pao jaga la miss...nok mogok gok nok ang pow...miss kan kaya...hahahahaha.....


(Sori la pic x brapa nak jadi...hahaha...tp rambut megi pn ttap jd pujaan ku...)

Selamat Bercuti & 恭喜发财

No comments:

Post a Comment