Sunday, March 25, 2012

Hadiah Terbaik 2012...

Bulan 9 tahun lepas masuk contest creative signiture..under F&N...hadiah utama dpt keta Myvi...tp rzeki aku dpt hadiah pertama je berupa sebuah TV Led Samsung 55"..!!! 3D plak tu sape x happy kan? Ya Allah aku brsyukur padamu...bukan apa, xpernah lg merasa tv besar & canggih camni..dah la bleh online fb..twitter..goggle map...online news, flickr, mcm2 lagi lah...

Klu bercrita psal kualiti gambarnya, toksah nak cakap lah..smooothhhh je pergerakan movie tu..dah la bleh layan movie via external hardisk..syok plak dia kasi cermin mata 3D 3 bijik...ayooo....besar gedabak...dah la aku bawak from ganu to Kulai..aku kerja kat kulai msalahnya...jenuh gak wt masuk dlm keta persona..thanks pok jat sbb kasi tumpangkan...sampai d kulai layan movie sampai bengkak mata2...

Pada sesiapa d luar sana, rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari...anda ada bakat, gunakan ke jalan yg betul...klu nak beli tv ni x mampo..now kat psaran dah trun rm14,999 dah...tu pn still aku x mampo nk beli...ayoooo.....

No comments:

Post a Comment